Levering & retourinformatie

Leveringstermijn

Golfers Point heeft als motto, voor 10:00 uur besteld en betaald, vandaag aangeleverd bij Post NL voor verzending (dit geldt voor ma-wo-vr). U mag er vanuit gaan dat alle producten die u bestelt vanuit voorraad leverbaar zijn, mocht dit door onvoorziene omstandigheden niet mogelijk zijn dan nemen wij hierover contact met u op.

Door de drukte bij o.a. PostNL kan het zijn dat uw pakket wat later bij u is dan u gewend bent. Wij vragen u om uw geduld in deze … het zijn drukke tijden met personeelstekorten. En houdt uw track & trace in de gaten!

Soms wordt uw pakket afgeleverd bij een postpunt bij u in de buurt; helaas kunnen wij hier geen invloed op uitoefenen. U ziet dit ook via uw track & trace!

Retour zending

Binnen 14 dagen nadat u het product heeft ontvangen kunt u een artikel retour sturen. Binnen deze termijn mag u het artikel bekijken, beoordelen en/of passen. De door u te retourneren artikelen dienen binnen de gestelde voorwaarden te vallen:

  • Het artikel is compleet;
  • Het geretourneerde artikel bevat geen gebruikssporen en beschadigingen;
  • De verpakking van het artikel is in de originele staat (zonder plakband, beschadigingen etc.);
  • De labels zitten nog aan het artikel (zeker bij de golfkleding en schoenen);
  • Het pakket dat retour gaat, is voorzien van de factuur en/of het retourformulier (of kopie);
  • U beschikt over een 3S Code voor retourzending. Dit is nodig bij mogelijke vermissing van het pakket. Deze code ontvangt u bij het afgeven in het postkantoor. (Retourneren in de winkel, zonder 3S code kan ook)

Retour mogelijkheid

Wanneer aan bovenstaande voorwaarden wordt voldaan, kunt u uw bestelling retourneren:

  • Retour sturen. U kunt het product per post terugsturen. Ga met uw pakket, naar het postkantoor en laat hier het pakket terugsturen naar het volgende adres:

Golfers Point Naarden
Postbus 5089
1410 AB Naarden

  • Of u kunt een afspraak maken, via mail of telefonisch, om uw aankoop op de Bronsstraat 6 te Naarden af te geven.

Bovenstaande procedure geldt voor zowel Nederland als België en de andere landen waaraan wij leveren. De kosten voor het retour sturen worden niet vergoed door Golfers Point.

Retourzendingen volgen

Pakketten worden door PostNL voorzien van een 3S code (trackingscode). Met deze code is het mogelijk om de verzending van uw pakket te volgen via de website van PostNL. U kunt zien wanneer het pakket op de plaats van bestemming is aangekomen. Vraagt u op het postagentschap daarom altijd om het 3S nummer en bewaar deze goed. Voer uw 3S code in op de website van PostNL om uw retourzending te volgen.

Terugbetaling

Nadat uw retour gezonden bestelling bij ons is verwerkt, zal de terugbetaling van het orderbedrag in orde worden gemaakt. Golfers Point betaalt terug met hetzelfde betaalmiddel (via Mollie) als waarmee u ons heeft betaald. Het bedrag staat gemiddeld binnen 10 werkdagen na verwerking van het retour op uw rekening, tenzij u met uw Creditcard heeft betaald. In dat geval ziet u het bedrag terug op uw maandelijkse overzicht. Mocht u een gedeelte van uw aankoop retour zenden dan wordt u € 4,95 verzendkosten in rekening gebracht als uw aankoop onder de € 40,- uitkomt.

Levering aan andere dan de consument

Wij behouden ons voor dat we niet leveren aan de tussenhandel of derden die ons product wederverkopen.